نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 14:46

توان بازدارندگی دفاعی نیروهای مسلح در اوج اقتدار است

تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: امروز توان بازدارندگی دفاعی نیروهای مسلح در اوج اقتدار است و دشمن حتی فکر حمله نظامی را هم در سر نمی‌پروراند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد معلمی صبح سه شنبه در دیدار با پرسنل تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی اظهار کرد: امروز توان بازدارندگی دفاعی نیروهای مسلح در اوج اقتدار است و دشمن حتی فکر حمله نظامی را هم در سر نمی‌پروراند، اما در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای اذهان جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده‌است.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار از نیروی مقتدر ارتشی است که ساختار آن کاملاً بومی و ملی و متشکل از جوانان سلحشور، افسران نیرومند، مقتدر و متخصصی است که در بدنه ارتش و در دانشگاه‌های مهم نظامی رشد پیدا کردند.

وی بیان کرد: امروز امپراطوری رسانه‌ای همانند اسب تروا عمل می‌کند و ذهن جوان و نوجوان، معلم و خانواده را تحت تأثیر سم پاشی‌های دشمن قرار داده و بر همگان واجب است این اسب تروا را بشناسند و برای مهار آن تدبیر عاجل کنند و مسئولان کشور نقش بسزایی در این حوزه دارند.

حجت الاسلام معلمی تاکید کرد: ارتش در کنار سپاه برای خدمت به مردم جانانه حضور پیدا می‌کند و دشمن هم در خیالات خود فکر حمله نظامی به این کشور را ندارد، چرا که با کوچک‌ترین حرکت با پاسخ سخت و سنگین نیروهای مقتدر نظامی روبرو خواهد شد.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: امروز جنگ ترکیبی دشمن در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای شده و همه تمرکز خود را در این دو حوزه متمرکز کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157666

مهمترین اخبار ایران و جهان: