نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 10:21

کارهای فرهنگی به صورت گروهی و جهادی انجام شود

بیرجند- رئیس تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: کارهای فرهنگی برای تأثیرگذاری باید به صورت گروهی، جهادی و فعال انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حجت سالاری شنبه شب در کارگروه فرهنگی خراسان جنوبی اظهار کرد: کارهای فرهنگی برای تأثیرگذاری باید به صورت گروهی، جهادی و فعال انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بحث جامعه بانوان باید ورود جدی پیدا کنیم، بیان کرد: از همان ابتدایی که دشمن در فضای مجازی در حوزه زن و خانواده … اقداماتی انجام می‌داد، تأکید داشتم که در مقطع متوسط اول دختران باید دانش آموز کنشگر … تربیت کنیم.

سالاری با اشاره به اینکه آرمان ما در تبلیغات اسلامی پوشش کامل در برنامه دهی، مطالبه گری، نظارت و… برنامه‌های فرهنگی خراسان جنوبی اسلامی است، ادامه‌داد: باید تجمیع اطلاعات و گزارش‌های فعالیت‌های سازمان را داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه از ظرفیت مساجد برای کارهای فرهنگی استفاده کرد، گفت: در حوزه فرهنگ باید نشر خوبی‌ها در فضای مجازی و فضای حقیقی را جدی بگیریم و در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه حضور در مدارس خواهران و برادران را باید جدی بگیریم، اظهار کرد: واحدهای تابعه سازمان نیز باید ارزیابی عملکرد شوند و از موفقیت‌ها و اقدامات خوب این واحدها نیز تجلیل کنیم.

سالاری بیان کرد: سفر بانوان فعال در تبلیغات اسلامی به شهرستان و حضور در جمع دختران و بانوان با همکاری بسیج خواهران و فرمانداری‌ها و… نیز از اقداماتی است که باید پیگیری شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177322

مهمترین اخبار ایران و جهان: