نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 12:18

ساخت بیمارستان موقت در «روانسر» به کجا کشید؟

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: بیمارستان موقت روانسر در مراحل پایانی عملیات اجرایی است، هم اکنون تمامی تجهیزات مورد نیاز آن آماده‌ست که بلافاصله پس از اتمام کار عمرانی، تجهیز و افتتاح می‌‌شود.

بازدید نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی و معاون توسعه دانشگاه از بیمارستان موقت روانسر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آرش لهونی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی به همراه کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، صبح امروز از پروژه بیمارستان موقت روانسر بازدید کرد.

کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیده این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:با توجه به اینکه احداث و راه‌اندازی بیمارستان اصلی روانسر زمان‌بر خواهد بود، لهونی نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با وزیر بهداشت به صورت ویژه پیگیر احداث بیمارستان موقت این شهرستان شده است.

وی ادامه داد: با دستور اکید وزیر بهداشت به معاون درمان وزارت متبوع، مجوز لازم در این خصوص صادر و احداث این بیمارستان، در اولویت کار دانشگاه قرار گرفت و بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: این بیمارستان که دارای ۲۴ تخت بستری و یک اتاق عمل است، در مراحل پایانی عملیات اجرایی است، هم اکنون تمامی تجهیزات مورد نیاز آن آماده  است که بلافاصله پس از اتمام کار عمرانی، تجهیز و افتتاح می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی این بیمارستان را از اولویت‌های خود می‌داند و پس از اتمام عملیات عمرانی آن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تجهیز و راه‌اندازی این مرکز که از مطالبات به حق مردم است، اقدام خواهد کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1117622

مهمترین اخبار ایران و جهان: