نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 21:40

پیشرفت ۵۷ درصدی مصوبات برنامه یکشنبه‌های حمایت از تولید در آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به پیشرفت ۵۷ درصدی اجرای مصوبات برنامه یکشنبه‌های حمایت از تولید گفت: کمک به بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه کار و تولید در اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ،محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در پایان بازدید از ۲واحد تولیدی در ارومیه با اشاره به پیشرفت ۵۷ درصدی اجرای مصوبات برنامه یکشنبه‌های حمایت از تولید گفت: کمک به بازگشت واحدهای تولیدی راکد به چرخه کار و تولید در اولویت است.

وی افزود: برنامه ریزی لازم برای افزایش پیشرفت مصوبات یکشنبه‌های تولید در جهت حمایت از بخش تولید و اشتغال صورت می‌گیرد. 

استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این امر با همکاری فعالان بخش تولید و صاحبان واحدهای بازدید شده و همچنین دستگاه‌های اجرایی متولی، می‌تواند با سرعت بیشتری حاصل شود.

وی با اشاره به اجرای طرح یکشنبه‌های تولید در ۶۱ هفته گذشته اضافه کرد: در این مدت، ۱۲۸ واحد تولیدی مورد بازدید قرار گرفته و ۳۱۸ مصوبه هم برای حمایت از آنها به تصویب رسیده است.

استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: امروز هم از ۲ واحد تولیدی شامل یک واحد راکد و یک واحد فعال و نیازمند توسعه بازدید شد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتیم.

معتمدیان تاکید کرد: در خصوص واحد راکد تصمیماتی برای بازگشت آن به چرخه تولید گرفته شد که بخشی از آن، کمک‌های بانکی در قالب تسهیلات است.

وی یادآور شد: یک واحد تولیدی فعال هم مشکلاتی داشت که در محل کارخانه، این مشکلات بررسی شد و برای کمک به این واحد نیز برنامه ریزی کردیم.

انتهای‌ پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1075457

مهمترین اخبار ایران و جهان: