نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 18:29

انتقاد شدید امام جمعه از بی‌توجهی به گچساران/ حجازی: شهر نفت‌خیز بیکارترین شهر استان است

امام جمعه گچساران گفت: در این شهرستان فقر بیداد می کند و آمار بیکاری این شهر نفتی در استان حرف اول را می زند، عدالت را رعایت کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین‌حجازی در جشن دهه فجر مددجویان کمیته امداد گچساران اظهار کرد: برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای ایران به خوبی به چشم می خورد.

وی بیات کرد: در زمان طاغوت کتابهای مجلس ملی به همراه مهر آن را دزدیدند، در آن زمان اموال ایران را مستکبرین به غارت بردند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: امام انقلاب کردند تا به ایران عزت دهد و قانون کاپیتالاسیون را لغو کند،قانونی که می گفت هر آمریکایی در ایران مرتکب جرم شود نباید با او برخورد صورت گیرد و اگر اتفاقب در آمریکا برای یک شهروند ایرانی رخ دهد نیز کسی حق اعتراض ندارد.

حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: یعنی ملت ایران رسما برده اجنبی ها شده بود، امام راحل گفتند به عنوان مرجع تقلید این قانون را رد و لغو می کنم.

 وی گفت: انقلاب اسلامی به ایران‌ منزلت و حریت داد، عشایر و روستاها در دوران طاغوت آدم حساب نمی شدند در حال حاضر به برکت انقلاب اسلامی ارزش های انساتی و والا به آنها بازگردانده شد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: برخورد در زمان طاغوت به گونه ای بود که برای افراد حیثیت نمی گذاشتند ولی در حال حاضر انقلاب عزت و قدرت روحی را برای مردم به ارمغان آورد.

حجت الاسلام حجازی بیان کرد: اگر ملت جایگاه عظیم و رفیع حجاب و عفاف و حلال و حرام را بفهمند مورد توجه خداوند قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به آمار ایحاد اشتغال توسط کمیته امداد در گچساران افزود: چطور از ۸ هزار و ۱۰۰ سهمیه ایجاد اشتغال در کهگیلویه و بویراحمد تنها ۶۱۰ نفر سهم گچساران بوده است، 

امام جمعه گچساران خطاب به مسئولان کمیته امداد اظهار کرد: آیا جمعیت گچساران را کمتر از دیگر شهرستانهای استان به غیر از کهگیلویه و یاسوح در نظر گرفته اید؟ این شهرستان نفتی را در حد یک شهر کوچک در استان حساب کردید؟.

حجت الاسلام حجازی اضافه کرد: در راستای اشتغال در گچساران نباید به نفت آن توجه کرد زیرا از طریق لوله زیرزمینی به جاهای دیگر سپس به تهران می رود و نفت در اختیار گچساران نیست.

وی ادامه داد: در گچساران فقر بیداد می کند و آمار بیکاری این شهر نفتی در استان حرف اول را می زند، عدالت را رعایت کنید.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023113

مهمترین اخبار ایران و جهان: