نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 12:07

بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش نیافته است

اردبیل- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات نوروزی با افزایش قیمت روبه‌رو نشده است.

کلیم‌اله وثوقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری استان اردبیل اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری‌ها در ایام تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران و گردشگران هستند.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و ۲۶۶ دستگاه اتوبوس، ۲۵۴ دستگاه مینی‌بوس و ۷۲۶ دستگاه سواری در تعطیلات نوروزی امسال به هموطنان در استان اردبیل ارائه خدمات می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل متوسط عمر ناوگان حمل و نقل بین شهری استان را ۱۲ سال اعلام کرد و گفت: در سال‌های اخیر تلاش بر نوسازی این ناوگان بوده که در این زمینه اقدامات مؤثری در خرید و فعال کردن اتوبوس‌های بین شهری و همچنین سواری‌ها شده و تلاش می‌کنیم تا ناوگان مینی‌بوس را نیز به وضعیت مطلوب نوسازی برسانیم.

وثوقی افزود: تمام ماشین‌آلات راهداری استان به روزرسانی شده و امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قیمت بلیت اتوبوس، مینی‌بوس و ناوگان سواری استان در ایام تعطیلات نوروزی افزایش ندارد و بر اساس قیمت مصوب ابلاغی رانندگان موظف هستند نسبت به جابجایی مسافران اقدام کنند.

وثوقی اضافه کرد: ما نیز از طریق تلفن گویای ۱۴۱ در خدمت هموطنان هستیم تا شکایات و گلایه‌های آنها را ثبت کرده و در سریع‌ترین زمان مورد رسیدگی قرار دهیم.

وی به فروش اینترنتی بلیت نیز اشاره کرد و ادامه داد: در کنار فروش اینترنتی بلیت، همکاران ما در پایانه‌های مسافربری مستقر هستند تا قیمت‌ها را رصد کرده و جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: علاوه بر ناوگان حمل و نقل عمومی و بین شهری، همکاران ما در راهداری نیز آماده ارائه خدمات تا ۱۵ فروردین هستند که در صورت نامساعد بودن شرایط جوی، برف‌روبی و نمک‌پاشی در مسیرها و جاده‌های مختلف انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100057

مهمترین اخبار ایران و جهان: