نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 14:31

نگاه ویژه المیادین به رزمایش مدافعان آسمان ولایت

شبکه المیادین امروز سه شنبه در گزارشی به بازتاب رزمایش آسمان ولایت ۱۴۰۱ پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ با اعلام رمز «یا علی‌ابن ابیطالب (ع)» و با مشارکت یگان‌ها و سامانه‌های پدافند هوایی برگزیده نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی و هدایت قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) و در مناطق مراقبت هوایی آغاز شد.

شبکه المیادین در گزارشی در این باره نوشت: مانور مدافعان آسمان ولایت ۱۴۰۱ در شرایطی از امروز آغاز شده که در این مانور قرار است تسلیحات کاملاً ایرانی مورد استفاده قرار گیرد.

المیادین در ادامه به قدرتنمایی ایران در عرصه نظامی در روزهای اخیر اشاره کرده و نوشته است: دو هفته پیش نیز همزمان با مراسم جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران، موشک های عماد، پهپاد شاهد ۱۳۶، موشک های کروز ضد کشتی و نفربر تاکتیکی طوفان و رعد به همراه پهپاد مهاجر ۶ در مسیر راهپیمایی به نمایش عمومی درآمده بود.

المیادین جلوه دیگر قدرت نمایی نظامی ایران در منطقه را رونمایی از پایگاه هوایی عقاب ۴۴ در عمق زمین دانسته، پایگاهی که مملو از جنگنده های مجهز شده به موشک های کروز دوربرد بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1063313

مهمترین اخبار ایران و جهان: