نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 14:58

بارش برف در همدان تا ظهر چهارشنبه ادامه دارد

همدان- مدیرکل هواشناسی استان همدان گفت: از اواخر وقت سه شنبه، سه‌شنبه شب تا ظهر چهارشنبه مجدد بارش برف را با شدت کمتر و عمدتاً در نیمه جنوبی استان خواهیم داشت.

حسین عابد در گفتگو خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های برف در سطح استان گفت: با فعالیت سامانه بارشی از صبح امروز شاهد بارش برف در اکثر نقاط استان بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به آخرین خروجی مدل‌ها این سامانه تا اواخر امشب در استان فعال بوده و شاهد بارش برف در اکثر نقاط استان بویژه در نیمه جنوبی استان خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان همدان افزود: از صبح دوشنبه تا بعدازظهر سه شنبه آسمان استان نیمه ابری بوده و بارش ها به شکل پراکنده خواهد بود.

عابد یادآور شد: از اواخر وقت سه شنبه، سه‌شنبه شب تا ظهر چهارشنبه مجدد بارش برف را با شدت کمتر و عمدتاً در نیمه جنوبی استان خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به بارش برفی که طی امروز در اکثر نقاط استان داریم اختلال در تردد وسایل نقلیه را بویژه در گردنه‌های استان شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه روز گذشته ملایر با دمای ۵ درجه گرم‌ترین شهر و گل تپه با دمای منفی ۸ درجه سردترین شهر گزارش شده؛ افزود: تغییرات دمایی طی ۲۴ ساعته گذشته بین صفر و منفی ۵ درجه بوده است و امشب هم در سردترین ساعات دمای همدان به منفی ۷ درجه خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034157

مهمترین اخبار ایران و جهان: