نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 09:01

شهیدکرم رجبى: در دفاع از دین و وطن راسخ‌ هستیم

شهیدکرم رجبى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «دشمن با حمله به کشور ما را در دفاع از دین و وطن راسخ‌تر کرد».

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

3074/ تبرک لحظاتمان با شهیدکرم رجبى

درود فراوان بر تو باد اى امام عزیز روح خدا خمینى بت‌شکن و سلام بر شما مردم قهرمان ایران و سلام بر تو مادر و برادران و خواهرم.

مرگ با عزت بهتر از زندگى ننگین است؛ زندگى را چیزى جز عقیده و جهاد در راه آن عقیده نمی‌دانم هدفم از مبارزه و زندگى کردن ثابت کردن ارزش و شخصیت انسان است هزار و سیصد چندى پیش امامى بزرگوار به نام حسین(ع) در سرزمین کربلا شمشیر بر کشید و علیه ظلم و استبداد ایستاد و عاشقانه خود و یاران اندکش را در راه احیاى کلمه حق و آزادى انسا از بند اسارت فدا کرد.

اگرچه به ظاهر در این نبرد حسین و یارانش کشته شدند ولى دشمن بی‌خبر از این بود که هر قطره از خون این شهید بزرگوار و پویندگان راهش حسین‌ها خواهد پرورانید و خواب راحت را از چشم آنان حرام خواهد کرد، و هر زمان یکى از یاران پاک حسین در گوشه‌اى از گیتى می‌خروشد و بانگ لااله الا الله سر می‌دهد به ستمکاران عالم می‌فهماند که شهید و خون شهید زنده است.

در عصر ما سربازى از سربازان فرزند آن حضرت به نام روح‌الله قیام کرد و ابراهیم‌گونه تبر بر دوش گرفت و علیه بت شیطان‌صفت ایستاد، حال دشمنان خدا مکر و حیله خود را به کار گرفته‌اند تا نور خدا را خاموش کنند و انقلاب اسلامى را در این کشور مهار کنند ولى بی‌خبرند از آنکه خدا می‌گوید مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین.

و حال که دست از همه جا کوتاه شده متوسل به دامن یکى از نوکران خود به نام صدام شده‌اند و او را یارى کردند اینکه صدام ناجوانمردانه به کشور ما حمله‌ور شد و از زمین و آسمان و دریا این مردم مبارز ایران را آتش گرفت و خیال کرد که با این عمل ننگین خود می‌تواند مردم آزاده ایران‌زمین را تسلیم کند اما ما مردم کوفه نیستیم دست از یارى حسین زمان برداریم.

او ندانست با این حمله عزم ما راسخ‌تر می‌شود، در این جا اعلام می‌کنم و می‌گویم اى روح‌الله! قسم به خون  مصطفایت و قسم به خون عاشقان اسلام که غریبانه کشته شدند و مظلومانه خونشان ریخته شد که ما مردم کوفه نیستیم و اگر صدها بار مرا و همرزمانم را بکشند و زنده شویم دست از یارى قرآن برنخواهیم داشت.

برادران و مادرم و خواهرام به شما وصیت می‌کنم اگر در سنگر به معشوقم رسیدم و فیض شهادت نصیبم گشت آیه شریفه (واعدوا لهم ما استطعتم من قوه) را که همان پرچم سرخ حسین است بر مزارم نصب نمائید زیرا افتخارم این بود که پاسدار انقلاب اسلامى‌ام و سرباز ولى عصر(عج).

و به شما مادر وصیت صبر و استقامت و به شما برادرانم تقوا و جهاد در راه الله را وصیت می‌کنم، در شهادتم گریه نکنید زیرا عاشقان سرنوشتى جز این نخواهند داشت خدا یار و یاور شما مسلمانان و پشتیبان کشور اسلامى ایران باشد.

پایان پیام/ 89001/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1060113

مهمترین اخبار ایران و جهان: