نیوز سیتی!
08 اسفند 1401 - 18:34

مدیران برای رصد بازار حضور میدانی داشته باشند

استاندار اصفهان با تأکید بر حضور میدانی مدیران و مسؤولان مرتبط در بازار گفت: رصد و پیش‌بینی قیمت‌ها در بازه‌های زمانی مشخص باید در اولویت فعالیت‌های اداره کل صمت استان قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان،‌ سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در هفتاد و هفتمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تأکید بر ورود جدی مسؤولان دستگاه‌های نظارتی بر کنترل و ساماندهی قیمت اقلام اساسی و حضور میدانی مدیران و مسؤولان مرتبط در بازار، اظهار داشت: رصد و پیش‌بینی قیمت‌ها در بازه‌های زمانی مشخص باید در اولویت فعالیت‌های اداره کل صمت استان قرار بگیرد. 

وی افزود: باید از ظرفیت حداکثری بازرسان اتحادیه‌ها در بازار بهره‌مند شویم و در این راستا آموزش و بروزرسانی اطلاعات دقیق بازرسان در سراسر استان در دستور کار قرار بگیرد.

مرتضوی با تأکید بر استفاده از ظرفیت نیروهای آموزش دیده اتحادیه‌ها و بسیج اصناف در طرح‌های نظارتی بازار گفت: باتوجه به ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، متناسب با سال‌های گذشته و برآوردهای کارشناسی، میزان اقلام ضروری مورد استفاده مردم در این ایام پیش‌بینی شود تا دچار مشکل کمبود کالاهای اساسی نشویم.

استاندار اصفهان در پایان عنوان کرد: در ایام نوروز به صورت مستمر جلسات گروه اقدام استان تشکیل و نظارت‌ها در بازار تشدید شود.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1061813

مهمترین اخبار ایران و جهان: