نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 19:44

کاشت ۱۵ هزار اصله نهال در هفته درختکاری در ورامین و قرچک

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های ورامین و قرچک از کاشت 15000 اصله نهال‌ مثمر در هفته درختکاری در شهرستان‌های یاد شده خبر داد.

علی اصغر سپه‌وند، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های ورامین و قرچک در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: در سال جاری و بمناسبت هفته درختکاری تعداد 15000 اصله نهال‌ مثمر و فضای سبز توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان‌های ورامین و قرچک توزیع به‌طور رایگان در اختیار دهیاری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها، آموزش و پرورش و ارگان‌های نظامی و انتظامی برای توسعه همه جانبه فضای سبز در دشت ورامین قرار می‌گیرد.

وی گفت: علاوه بر این شهرداری‌ها نیز در راستای توسعه فضای سبر شهرستان به‌طور مستقل نسبت به توزیع و غرس نهال اقدام خواهند کرد.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین و قرچک افزود: در هفته منابع طبیعی در سال‌جاری که از ۱۵ لغایت ۲۱ اسفند سالانه برگزار می‌شود، مراسمات متنوع درختکاری و‌ مقارن با اعیاد شعبانیه در سطح دو‌ شهرستان ورامین و قرچک برگزار می‌شود.

سپه‌وند با اشاره به نامگذاری خیابان‌هایی بنام شهدای جنگلبانی بیان کرد: یک خیابان در پارک جنگلی قرچک و یک خیابان در روستای حصار قاضی بخش جواد آباد به پاسداشت شهدای جنگلبانی کشور نامگذاری خواهد شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1079957

مهمترین اخبار ایران و جهان: