نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 19:55

تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی است

اراک- مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی و اولویت و ضرورت مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود محمدی شاهرودی عصر پنج شنبه در دیدار با خانواده معظم شهیدان قریشی در اراک اظهار داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف استوار و مستحکم ایستاده و حضور باشکوه و حماسی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد، انقلاب ریشه در قلوب مردم دارد.

وی با بیان اینکه شهدا از مؤلفه‌های قدرت و سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند، گفت: مهمترین پیام امروز شهدا ولایتمداری و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جامعه و جوانان را از شر توطئه‌های دشمنان نجات خواهد داد و مسیر پیشرفت و تکامل و اقتدار را نشان خواهد داد و امروز باید جهادی برای ترویج و توسعه فرهنگ جهاد و شهادت تلاش کنیم.

وی ادامه داد: خانواده معظم شهدا با ادامه راه و مسیر شهدا بزرگترین ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت هستند و امروز تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی و اولویت و ضرورت مهم است که باید در جامعه نهادینه شود.

تکریم خانواده معظم شهدا یک راهبرد فرهنگی است\n

حجت‌الاسلام محمدی شاهرودی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا با تربیت فرزندانی حماسه ساز و تقدیم آنها به انقلاب اسلامی در تاریخ ماندگار شدند و تکریم این عزیزان از وظایف دینی و انقلابی است و روحیه ایثار و شهادت را در بین مسئولین و خادمین مردم تقویت خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: تبعیت از ولایت و حفظ اتحاد و وحدت همه جانبه پیام دیگر شهدا به آحاد مردم است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1040957

مهمترین اخبار ایران و جهان: