نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 15:19

فیروزآبادی ها ۲۲ بهمن تماشایی رقم زدند

مردم ولایتمدار و انقلابی فیروزآباد، همزمان با سراسر کشور با حضوری پرشور بار دیگر بر عهد و پیمان خود با پیر خمین و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از  فیروزآباد، آغاز همیشه سخت‌ترین کار ممکن است اما جایی را سراغ دارم که نه تنها آغاز که ادامه و به ثمر نشاندن کار به راحتی وحدت است، همراهی و هم‌گامی و دیر و زود نمی‌شناسد.

نخستین تصویر نقش بسته در مقابل دیدگان با وجود اینکه به آغاز رسمی شکوه حماسه ملت‌مان باقی مانده حضور پرشور دهه نودی‌های وطن است در کنار بزرگ‌ترها، همان ملتی که این میدان فقط یک میدان تاریخی نیست برای آن‌ها که میدانی است با ۴۴ بهار آزادی، ۴۴ بهار وحدت و همراهی مردمی که بزرگ‌ترین حماسه‌ها را در پس شکوه و عظمت این میدان آفریده‌اند.

فضای میدان سراسر شور و شکوه امام خمینی (ره) را و از نسل اول تا نسل چهارم و پنجم انقلاب یک‌صدا پایبندی خود را به نظام ثابت می‌کنند.

 

این نوگلان وطن چه با عزت و اقتدار نقش‌آفرینی می‌کنند، انقلابی‌تر از پدران و مادران خود و حضورشان شکوه می‌شود برای انقلاب اسلامی‌مان، خاری می‌شود در چشم آمریکای جنایت‌کار و منافقان درون‌صفت که چشم دوخته بودند و دوخته‌اند به این نسل از کشورم برای رسیدن به اهداف شوم خود.

در قطار انقلاب همه اقشار حضور دارند؛ از اهالی فرهنگ و هنر و دانشجو گرفته تا اهالی ورزش و یکی از پای کارترین اقشار همین ورزشکاران و ورزش‌دوستان هستند؛ هواداران و اهالی ورزش هم علاقه خود را هم‌سو با انقلاب کرده‌اند و برای حمایت از انقلاب اسلامی به میدان آمدند.

دانش‌آموزان نیز بصیرت خود را به رخ می‌کشند با نوشته‌های خود که پاسدار انقلاب می‌دانند.
*طنین نوای روح نواز قرآن در میدان امام خمینی (ره) آغازگر حماسه و شکوه مردم همیشه در صحنه فیروزآباد است.

البته مردم نسبت به مسؤولان نقد دارند و حضورشان در صحنه برای تنومند کردن درخت انقلاب اسلامی است ولی مشکلات‌شان را نمی‌توانند فراموش کنند؛ گرانی و بیکاری که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

بی‌شک همه می‌دانند که اصل انقلاب اسلامی نور ایمان بوده است و اگر رهبر فرزانه‌ای همچون امام خمینی نبود، معلوم نبود چه می‌شد، نه تنها حضور کودکان، نوجوانان و جوانان شوق در وجودت می‌دمد که حضور این مردان مرد که ۴۴ سال است به پای این انقلاب ایستاده‌اند نیز وجودت را سراسر شور و سرزندگی می‌کند.

مردم انقلابی فیروزآباد با وجود همه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی و ... حضور در صحنه و جشن انقلاب اسلامی‌مان را به دلیل حفظ اقتدار و ابهت نظام و در دفاع از ولی فقیه بر خود فرض کرده‌اند.

امروز مردم فیروزآباد و همه اقشار اعم از بازاریان، دانش آموزان، ورزشکاران، دانشجویان و همه وهمه پر تعداد تر و پر شورتر از هر سال  افراد متفاوتی بود که در پی تفاوت ظاهری یگانگی هدف و خواست آن‌ها را کنار هم قرار داده بود  در ساعت مقرر ۹ و ۳۰ دقیقه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در میدان امام خمینی(ره) جمع و با حضور هزاران نفری خود از مسیر ها و خیابان های امام خمینی جنوبی ، سه راه بروجردی، چهار راه ابوذر و در نهایتا در میدان روزبه تجمع کرده و با قرائت قطعنامه راهپیمایی به پایان رسید . 
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1033457

مهمترین اخبار ایران و جهان: