نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 10:03

خط انتقال گاز از سیستان و بلوچستان به نهبندان احداث می شود

بیرجند- نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: موافقت لازم برای احداث خط انتقال گاز به طول تقریبی ۳۰۰ کیلومتر حد فاصل شمال سیستان و بلوچستان تا نهبندان و سپس به سربیشه صورت گرفت.

مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حوزه تقویت خط انتقال گاز شهرستان‌های سربیشه و نهبندان پیگیری‌های زیادی صورت گرفت.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در این زمینه خبر خوش برای مردم شریف خراسان جنوبی به‌ویژه شهرستان‌های نهبندان و سربیشه داریم، بیان کرد: متعاقب پیگیری‌های فراوان صورت گرفته، در جلسه هیئت مدیره شرکت ملی گاز ایران برای تقویت خط انتقال گاز مصوبات خوبی صورت گرفت.

نخعی ادامه داد: در این جلسه با احداث خط انتقال گاز با قطر ۳۶ اینچ و طول تقریبی ۳۰۰ کیلومتر حد فاصل شمال استان سیستان و بلوچستان تا نهبندان و سپس سربیشه موافقت شده است.

وی یادآور شد: خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق داد وعده تقویت یکی از مهمترین زیرساخت‌های استان در حوزه انرژی را تا تصویب نهایی پیگیری کنم.

وی همچنین به دیدار رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی و جمعی از پرسنل قضائی با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه و برخی از اعضای کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس اشاره و بیان کرد: تعامل و تفاهم بین نمایندگان دو قوه مقننه و قضائیه در سطح استان بسیار مثبت است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی بر ضرورت استمرار و تداوم این تعامل در راستای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067613

مهمترین اخبار ایران و جهان: