نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 19:09

خدمت گذاری مردم هدف اصلی مسئولیت ها در نظام اسلامی ایران است

سنندج - نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌پذیرد، باید هدفش فقط خدمتگزاری به مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در اولین همایش ملی تکریم مردم، افزایش بهره‌وری و ارتقا سلامت اداری در سنندج اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی، اولویت خدمت به مردم، کارگشایی و راه‌گشایی است و مدیران باید احساس مسئولیت کنند.

وی افزود: کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌پذیرد، باید هدفش فقط خدمتگزاری به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: کسی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت می‌پذیرد، باید تفاخر، غرور و خودبرتربینی را از خود دور کند و هدفش فقط خدمتگزاری به مردم باشد.

وی با بیان اینکه باید در پیشگاه خداوند جوابگوی اعمال خود باشیم، افزود: خدوم بودن مدیران و کارکنان باید همواره در جامعه نمود داشته باشد و مدیران از فرصت مدیریت برای خدمت بهتر به مردم استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی بر لزوم وقت شناسی مدیران تأکید کرد و گفت: یکی از کارهای ناپسندی که در جامعه وجود دارد هدر دادن وقت است که باید ترک شود و این موضوع را ما مسئولان باید از خودمان شروع کنیم.

وی پیش نیاز پذیرفتن مسئولیت را داشتن علم و تخصص دانست و بر لزوم تقویت باورهای دینی و انقلابی کارگزاران تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انقلاب فتنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، همچنان که پاییز امسال، فتنه سنگینی را تجربه کردیم که هدف دشمن فروپاشی ذهنی جامعه بود.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با بیان اینکه مدیران با اندک مسئله‌ای نباید دچار تردید شوند، افزود: فردی که مسئولیت دارد باید محکم و صبور باشد و در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1068557

مهمترین اخبار ایران و جهان: