نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 23:52

افزایش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افزایش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی این استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها، اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا ۱۸ اسفندماه، تعداد یک میلیون و ۹۴۴ هزار و ۸۷۸ نفر در قالب ۲۵۲ هزار و ۴۳۷ سفر از خدمات حمل و نقل برون شهری استان لرستان بهره مند شده‌اند.

وی ادامه داد: این تعداد جابجایی نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک میلیون و ۵۰۰ هزار و ۳۴۲ مسافر و ۲۳۶ هزار و ۴۷۷ سفر معادل ۲۲ درصد در تعداد مسافر و شش درصد در آمار سفرها افزایش مشاهده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: از تعداد یک میلیون و ۹۴۴ هزار مسافر جابجا شده در استان، یک میلیون و ۶۰۹ نفر با اتوبوس، ۳۵۳ هزار و ۶۱۳ نفر با مینی بوس و ۵۹۰ هزار و ۶۵۶ نفر با سواری جابجا شده‌اند.

شیروانی، بیان کرد: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود را از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر و تأخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد و در صورت لزوم در کمیسیون‌های مربوط به تخلف شرکتی، رانندگان یا مالک وسیله نقلیه رسیدگی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1085213

مهمترین اخبار ایران و جهان: