نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 22:15

خدمات رسانی به مردم با تکمیل زیرساخت ها در آبیک

قزوین- استاندار قزوین گفت: آبیک در شریان اصلی کشور قرار دارد و وجود زیرساخت در این منطقه می‌تواند به بسیاری از مردم و مسافرانی که از آبیک عبور می‌کنند، خدمات ارائه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر شنبه در آئین کلنگ زنی ۶ طرح بهداشتی، درمانی و سلامت شهرستان آبیک اظهار داشت: مردم آبیک مردم شریف و بزرگواری هستند که علیرغم اینکه بار بسیاری از مزیت‌های استان بر دوش مردم آبیک است ولی خدمات خوبی به آنها ارائه نشده است.

وی افزود: صنعت در حالی به عنوان یکی از مزیت‌های استان قزوین به حساب می‌آید که زحمت توسعه آن متوجه مردمان این جغرافیا است و مردم این شهرستان در حوزه‌های دیگر از جمله کشاورزی و تولید گندم نیز بسیار پرتلاش و کوشا هستند.

اعلایی گفت: در حوزه ترددهای بین‌راهی، بخش عمده‌ای از تردد در مسیرهای مواصلاتی استان در آبیک قرار دارد و این موضوع در کنار موضوعات دیگر نشان دهنده اهمیت جغرافیای آبیک است.

استاندار قزوین گفت: باید در گذشته به پیشرفت این جغرافیا توجه بیشتری می‌شد و همین امروز هم باید برنامه‌ریزی‌های جدی برای پیشرفت این شهرستان انجام داد چراکه آبیک در شریان اصلی کشور قرار دارد و وجود زیرساخت در این منطقه می‌تواند به بسیاری از مردمی که از آبیک عبور می‌کنند، خدمات ارائه کند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: سال گذشته و سال آتی سال‌های توجه ویژه به آبیک است و برای پیشرفت و تعالی بیشتر این جغرافیا تلاش بیشتری خواهیم کرد.

وی افزود: احداث پروژه.های عمرانی حوزه درمان و بهداشت شهرستان آبیک مشکلات این شهرستان را تا حدودی برطرف خواهد کرد و امیدواریم با مشارکت ویژه خیّرین این پروژه هرچه سریع‌تر راه اندازی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087257

مهمترین اخبار ایران و جهان: