نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 16:33

پروژه های آبرسانی و راهداری لنگرود و سیاهکل افتتاح شد

سیاهکل - همزمان با هشتمین روز از دهه فجر پروژه های آبرسانی لنگرود و حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در سیاهکل با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی پروژه‌های آب و فاضلاب گیلان در لنگرود و ۷ پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی در سیاهکل به بهره برداری رسید.

پروژه‌های آب و فاضلاب گیلان در شهرستان لنگرود شامل تأمین آب شرب روستاهای سیگارود و پلت کله و رینگ آبرسانی شهر لنگرود با ۱۱۳ هزار میلیون ریال اعتبار با حضور استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان و حضور مردم منطقه به بهره برداری رسید.

بهسازی و آسفالت محور سیاهکل - دیلمان به طول ۱۰ کیلومتر، آسفالت محور روستایی کولک- پیرکوه به طول ۱۶۰۰ متر، آسفالت محور روستایی ملومه- گیسل به طول هزار متر، روکش آسفالت محور روستایی دیسام - چالشم به طول ۸۰۰ متر، روکش آسفالت محور روستایی دوست لات - رادار پشته به طول ۱۳۰۰ متر و نصب گارد حفاظتی به طول ۲۵۰۰ متر بخشی پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال در سیاهکل بوده است.

برای اجرای ۷ پروژه راهداری در شهرستان سیاهکل بالغ بر ۴۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028057

مهمترین اخبار ایران و جهان: