نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 12:53

نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول افتتاح شد

دزفول- طی آئینی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جانشین ستاد کل نیروهای مسلح، نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری دزفول گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول صبح امروز چهارشنبه در آئین گشایش این نمایشگاه که با حضور مسئولان دزفول و اندیمشک در پایگاه چهارم شکاری دزفول برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین، واجب و فوری است که برپایی نمایشگاه راهیان نور مصداق عینی جهاد تبیین است.

امیر جواد ولدی ضمن قدردانی از مساعدت‌های فرمانده نیروی هوایی ارتش در راستای برپایی این نمایشگاه، افزود: تاریخ انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌ها، رنج‌ها و پیروزی‌ها باید برای نسل جوان تبیین شود.

وی ادامه داد: با وجود همه این فراز و نشیب‌ها پرچم جمهوری اسلامی ایران برافراشته است و ما وظیفه داریم این پرچم را به نسل آینده منتقل کنیم.

امیر ولدی از فرمانداران دزفول و اندیمشک که نگاه ویژه‌ای در حوزه خدمات شهری به ویژه برپایی نمایشگاه هوایی دارند و همچنین پرسنل پایگاه شکاری وحدتی دزفول قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آئین امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

این نمایشگاه از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ تا سوم فروردین ۱۴۰۲ از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۵ تا ۱۸ عصر در پایگاه چهارم شکاری میزبان علاقه‌مندان، کاروان‌های راهیان نور و میهمانان نوروزی است.

در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول علاوه بر نمایش هواپیماهای جنگنده و شکاری، انواع تجهیزات هوایی، نظامی و فرهنگی به نمایش در آمده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1094557

مهمترین اخبار ایران و جهان: