نیوز سیتی!
02 فروردین 1402 - 13:56

کشف ۱۴۴ کیلو گرم تریاک در پاکدشت

فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از کشف ۱۴۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، سرهنگ نجم الدین مرادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد مخدرتوسط فردی به هویت معلوم که به با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در سطح شهرستان پاکدشت فعالیت می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی پاکدشت قرار گرفت.

وی گفت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب و همکاران من در پلیس مبارزه با مواد مخدر پاکدشت و با اقدامات فنی و پلیسی و تعقیب و مراقبتهای شبانه روزی، محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی ۳ نفر متهم دستگیر و در بازرسی از منزل متهم ۱۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت افزود: در این ماموریت ۱۴۴کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و ۳ نفر از قاچاقچیان و سوداگران سابقه دار مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ مرادی از همکاری و همراهی شهروندان تشکر کرده و از آنان در خواست کرد در صورت مشاهده مواردی از این دست مراتب را به شماره تماس ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1104657

مهمترین اخبار ایران و جهان: