نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 21:49

مسئولان فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمارند

قروه- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را غنیمت شمارند و از این مهم برای توشه آخرت خویش بهره گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی جعفرنژاد روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان قروه اظهار کرد: خداوند متعال می‌فرماید مؤمنین باید در خیرات با همدیگر مسابقه دهند اگر انسان در این چند روز دنیا که خداوند به آنها عمر می‌دهد این معنا را بفهمد در زمره دوستان واقعی خدا و حتی شهدا قرار خواهند گرفت حتی اگر به مرگ طبیعی یا تصادف و یا عوامل دیگری از دنیا رود در زمره شهدا محشور خواهد شد.

وی افزود: همه ما جمع شدیم و کسی را بدرقه می‌کنیم که همه این شهر وی را به مردم داری و مردم دوستی می‌شناسند و خدماتی که در این چند ساله به عنوان خادم مردم به عنوان فرمانده سپاه قروه انجام داد برای همیشه ماندگار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: اگر امروز هم این جماعتی که برای تشییع این مرد خدوم جمع شده اند خود این جمعیت و حضور شما دلالت بر این دارد بر اینکه سرهنگ مؤمنی از جمله آن مردانی بوده است که توانسته رضایت خداوند متعال را برای خود جلب کند.

حجت الاسلام جعفر نژاد اظهار داشت: طرح‌هایی که در سطح شهرستان و روستاها دنبال می‌کرد از جمله طرح‌های خدمات رسانی به محرومین، اردوهای جهادی، طرح‌های آبرسانی و اشتغال زایی همه اینها در دوران فرماندهی سرهنگ مؤمنی در سپاه شهرستان قروه اتفاق افتاده است و این چیز کمی نیست.

وی افزود: دنیا برای همه فرصت است که برای یک عده همچون فرمانده فقید سپاه قروه، فرصت خدمت و خریدن رضایت خداوند متعال بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: خدا را شکر می‌کنیم که فرمانده ای که چند سال در این شهرستان به عنوان خادم مردم خدمت کرده دارای آوازه و نام نیکی است.

وی افزود: وی از زمره پاسدارانی است که نمونه و لایق و شایسته بود و همه مردم از علما، مسئولین و اقشار مختلف مردم همه وقتی که شنیدند همچنین اتفاقی برای وی افتاده است واقعاً متأثر شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1077813

مهمترین اخبار ایران و جهان: