نیوز سیتی!
15 اسفند 1401 - 13:32

حرکتهای قدرتمند دینی منتظران واقعی می‌خواهد

همدان-رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد گفت: زمینه حرکتهای قدرتمند دینی نیازمند توانمندسازی منتظران واقعی است.

حجت الاسلام روح الله رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: حرکت‌های قدرتمند اجتماعی دینی نیاز به کسب توانمندی منتظران واقعی و توانمندسازی دینی اجتماعی و شبکه سازی در جامعه مهدوی توسط همان افراد خواهد بود.

وی از جشن و سخنرانی امام جمعه شهرستان رزن در سالن میدان دانشگاه روبروی کانون پرورش فکری در روز سه شنبه ۱۶ اسفندماه خبر داد افزود: جشن و ایستگاه صلواتی حجت الاسلام رضایی در خیابان امام (ره)، نماز مغرب و عشا مسجد امام حسن عسکری (ع) جشن و سخنرانی شیخ مهدی طاهری و آش نذری در شهرک سید احمد از دیگر برنامه‌ها در این شهرستان خواهد بود.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد ادامه داد: نماز مغرب و عشا در حسینیه مسجد جامع جنت آباد همراه با جشن و ایستگاه صلواتی با سخنرانی شیخ مرتضی یاری شهر پالیز در کوی جنت آباد، نماز مغرب و عشا مسجد جامع جشن و سخنرانی امام جمعه اسدآباد در محله بازار، نماز مغرب و عشا در مسجد فاطمه زهرا (س) جشن و سخنرانی حجت الاسلام مرتضی رشیدی اسدآباد خیابان ۱۵ خرداد و نماز مغرب و عشا مسجد امام زمان (عج) محله محمود بیگی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رستمی در ادامه با بیان اینکه در ساعت ۱۵ پایگاه خواهران هیئت خواهران و پایگاه سلامت اجتماعی مسجد امیرالمومنین جشن و مولودی و نمایشگاه غذای محلی، جوایز و با سخنرانی حجت الاسلام هادی خسروی برگزار خواهند کرد متذکر شد: مراسم جشن و سرود سلام فرمانده در روستای موسی آباد انجام می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه ۱۷ اسفند نماز ظهر و عصر در مسجد صاحب الزمان (عج) جشن، سخنرانی و ایستگاه صلواتی در شهر پالیز محله مرز عبید، نماز مغرب و عشا مسجد موسی بن جعفر، جشن، سخنرانی و ایستگاه صلواتی حجت الاسلام نجفی در شهرک فرهنگیان در روز میلاد انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان اسدآباد در پایان از برنامه روز میلاد با محوریت مهدویت نام برد و یادآور شد: صبح و عصر هیئت عترت خواهران و هیئت رزمندگان قربانی و توزیع بسته‌های معیشتی در خیابان فرهنگ، محله بازار خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1076513

مهمترین اخبار ایران و جهان: