نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 14:39

محدودیت‌های ترافیکی در محورچالوس و آزادراه تهران-شمال اجرا می‌شود

کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز سه‌شنبه تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه  ۱۴۰۲ در محور کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال اجرایی می‌شود.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ایام نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان روز سه‌شنبه ۱۵ فروردین ماه سال جاری در محور کرج - چالوس اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ های ۲۳ تا ۲۹ اسفند ماه سال جاری تا ساعت ۲۴ همان روز، از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است. ۱۴۰۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز تصریح کرد: در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تاریخ‌های یادشده تا ساعت ۲۴ از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ‌های ۲، ۳، ۴، ۱۱، ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از میدان امیرکبیرکرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

زندی‌فر گفت: در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تاریخ‌های یادشده تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی متذکر شد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1092457

مهمترین اخبار ایران و جهان: