نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 21:16

عرضه کالا با 20 درصد تخفیف در نمایشگاه بهاره گلستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: نمایشگاه بهاره گلستان با عرضه کالهای اساسی و تخفیف حداقل 20 درصد کمتر از قیمت بازار از 20 تا 28 اسفندماه در استان برگزار خواهد شد.

حسین خواجه‌مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص جزئیات برگزاری نمایشگاه بهاره در استان اظهار کرد: نمایشگاه بهاره فقط برای کالاهای اساسی و ضروری از ۲۰ تا ۲۸ اسفندماه در گرگان و گنبدکاوو و در صورت امکان در سایر شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی شامل گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ منجمد، برنج، شکر، روغن، رب گوجه، لبنیات و ماکارونی و خرما عرضه خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: بر اساس پیگیری‌ها و توافق‌های انجام شده، عرضه کننده این کالاها در نمایشگاه، کالاهای خود را حداقل با ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار عرضه خواهند کرد.

خواجه‌مظفری گفت: در حال حاضر مکان این نمایشگاه در گرگان در طبقه فوقانی فروشگاه «اسکای مون» در محور گرگان به آق‌قلا تعیین شده و در سایر شهرها نیز پس از تائید نهایی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: مجری برگزاری نمایشگاه اتاق تعاون استان است اما همه دستگاه‌ها همانند جهاد کشاورزی، صمت، تعاون روستایی، نیروی انتظامی، شهرداری گرگان، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره‌کل استاندارد و سایر دستگاه‌ها در برگزاری این نمایشگاه مشارکت خواهند کرد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1072857

مهمترین اخبار ایران و جهان: