نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 09:20

رهبر انقلاب کشتی انقلاب را با درایت و قدرت هدایت می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب را با قدرت و درایت هدایت می کنند و خداوند نیز به ایشان عنایت ویژه‌ای دارند همه ما باید شکرگزار این نعمت باشیم و برای سلامتی ایشان دعا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با تعدادی از جانبازان ۷۰ درصد استان مرکزی اظهار کرد: امروز و این هفته و اعیاد مبارک مخصوصا ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان و ولادت حضرت صاحب الزمان علیه السلام از رویدادهای بزرگ و مهم شیعیان است همه باید در این اعیاد شکرگزار خداوند متعال باشیم.

وی با اشاره به حوادث ابتدای انقلاب تصریح کرد:در حادثه هفتم تیر خیلی از بزرگان انقلاب از میان ما رفتند ولی خداوند متعال خواست رهبر انقلاب از این حادثه به دور باشند تا بعد از حضرت امام سکان کشتی انقلاب را در دست بگیرند، رهبر معظم انقلاب کشتی انقلاب ما را با قدرت و درایت هدایت می کنند و خداوند نیز به ایشان عنایت ویژه‌ای دارند همه ما باید شکرگزار این نعمت باشیم و برای سلامتی ایشان دعا کنیم.

امام جمعه اراک با اشاره به حوادث اخیر بیان داشت: در حوادث اخیر توهین‌های بسیار به ایشان شد که واقعا جای تاسف دارد، وقتی خداوند به جای امثال رضا شاه و پسر خائنش، ایشان و امام را به ما داده باید شکرگزار باشیم مخالفان ما یک عده پلید و کثیف هستند که با کمک دستگاه رسانه‌ای خود همچون اینترنشنال و من و تو در حال ضربه زدن به اسلام هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: جانبازان عزیز و خانواده آنها برای همه ما ولی نعمت هستند و اگر قصوری از سوی ما صورت گرفته است عذرخواهی می کنم،جانبازان جان خود و را بدن خود را در راه انقلاب داده‌اید و همه ما به شما افتخار می‌کنیم البته بعضی از افراد بی مهری می‌کند اما از ارزش شما و کار شما چیزی کم نمی‌شود راه شما راه درست است راه شما راه امام است.

دری ادامه داد: در حال حاضر دو نوع حوزه علمیه وجود دارد یک حوزه انقلابی که در خط امام و رهبری و شهدا قرار دارند و یک حوزه داریم که گوشه نشین هستند و به مسائل روز دنیا اهمیت نمی دهند، با آمدن امام حوزه‌های علمیه متحول شد.

وی افزود:حوزه‌های ما نیز قبل از انقلاب بیشتر مسائل شرعی و فقهی می پرداختند و در مسائل روز دنیا اکثراً بی‌تفاوت بودند اما امروزه ما در تمام مسائل دنیا مطرح هستیم و کاملاً تاثیر گذار هستیم همه اینها دستاورد های امام و انقلاب و رهبری است.

امام جمعه اراک با اشاره به جلسه ملاقات با رهبری اظهار داشت: رهبری در دو جلسه به بنده فرمودند من از شما حوزه حاج شیخ حائری می‌خواهم. در ابتدا که بنده به این استان آمدم حوزه های علمیه وضعیت مناسبی نداشتند و بعضی از آنها به مراکز دیگر اجاره داده شده بود اما امروزه حوزه با عظمتی مانند حوزه خاتم الانبیا داریم، حدود ۳۸۰۰ طلبه خواهر در سطح استان داریم، در حال حاضر طلبه پایه هشتم و طلبه درس‌های تخصصی داریم.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1073357

مهمترین اخبار ایران و جهان: