نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 15:26

پیشرفتهای امروز، نتیجه استقلال کشور است

همدان- فرمانده پایگاه هوایی شهید محمد نوژه با اشاره به دستاوردهای نیروی هوایی ارتش، گفت: پیشرفتهای امروز ما نتیجه استقلال کشور و به برکت وجود جوانان برومند ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم پرویز مرادبکی صبح جمعه در مراسم گرامیداشت شهدای سرباز سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تبریک دهه فجر گفت: امام خمینی رحمت الله علیه بزرگترین نظریه پرداز قرن بود که بزرگترین رویداد قرن یعنی انقلاب اسلامی به رهبری ایشان به پیروزی رسید.

وی با اشاره نعمت ولایت گفت: برخی از نعمت‌های الهی زودگذر هستند ولی برخی دیگر مانند نعمت ولایت و اهل بیت علیهم السلام جاودانه می‌باشند و ما باید به این دو نعمت الهی افتخار کنیم.

فرمانده پایگاه هوایی شهید محمد نوژه افزود: انقلاب در لغت به معنی دگرگونی است؛ در دنیا انقلاب‌های زیادی به وقوع پیوسته که همه آنها یک وجه مشترک دارند ولی انقلاب اسلامی قابل انطباق با هیچیک از انقلاب‌ها نبوده است.

مراد بکی با اشاره ویژگی‌های انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما گفتمان جدیدی را به دنیا معرفی کرد که این گفتمان بر اساس استقلال و عزت نفس شکل گرفته و در راستای استیفای حق مظلوم از ظالم است.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک سنت الهی بود پس باید اتفاق می‌افتاد و خداوند این انقلاب را با رهبری برترین فرد آن زمان یعنی امام خمینی به پیروزی رساند.

مراد بکی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مهمترین تفاوت انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های دنیا مردمی بودن آن است به طوری که انقلاب اسلامی ایران برخاسته از مردم و با محوریت مراجع دینی بود.

فرمانده پایگاه هوایی شهید محمد نوژه تصریح کرد: وحدت کلمه رمز موفقیت ملت سرفراز ایران در تمامی دوران‌ها بوده و ما باید در راه آرمان‌های انقلاب و خون شهدا ایستادگی کنیم.

مراد بکی گفت: همه ما سربازان ولایت هستیم تا زمانی که این لباس مقدس را بر تن داریم به آن افتخار می‌کنیم.

وی در پایان با اشاره به دستاوردهای نیروی هوایی ارتش، گفت: پیشرفتهای امروز ما نتیجه استقلال کشور و به برکت وجود جوانان برومند ایران اسلامی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031613

مهمترین اخبار ایران و جهان: