نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 22:36

حمایت ویژه دولت از متروی اسلامشهر با تخصیص ۲۰۰میلیاردتومان اعتبار

اسلامشهر- ‌فرماندار اسلامشهر با اشاره به حمایت ویژه دولت از متروی این شهرستان با تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار گفت: تاکنون ۱۲۹ میلیارد تومان از این اعتبار پرداخت شده است.‌

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی عصر دوشنبه در دیدار با رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اسلامشهر که به مناسبت هفته دولت انجام شد ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: با تفاهم ایجاد شده میان شرکت راه آهن و شهرداری اسلامشهر، بخش‌های باقی مانده از پروژه کمربندی شمالی نیز می‌بایست با سرعت بیشتری اجرایی شود.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به حمایت ویژه دولت از متروی این شهرستان با تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان گفت: تاکنون ۱۲۹ میلیارد تومان از این اعتبار پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورا با همدلی و هم افزایی، فرصت ایجاد شده برای خدمت بیشتر به مردم با حضور مدیران بومی را قدر بدانند افزود: توجه به محلات کم برخوردار، همکاری و مشارکت مؤثر با ادارات، مقابله با فساد و ساخت و ساز غیرمجاز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش در این دیدار داوود حور زاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ضمن تبریک هفته دولت از اقدامات و تلاش‌های مجدانه فرماندار شهرستان در خصوص اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور و وزرا و همچنین پیگیری‌های صورت گرفته جهت گره گشایی از امورات مردم و رفع مشکلات شهرستان تشکر کرد.

گفتنی است که در ادامه محسن حمیدی شهردار اسلامشهر نیز از حمایت‌های بی شائبه فرماندار شهرستان جهت تکمیل پروژه‌های اسلامشهر اعم از کمربندی شمالی، مترو اسلامشهر و تعریض میدان الغدیر قدردانی کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472157

مهمترین اخبار ایران و جهان: