نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 13:37

۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی استان سمنان بهره‌برداری شد

۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آیین ویدئوکنفرانسی بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه آموزش و پرورشی در کشور با حضور رئیس جمهور در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: پیشاپیش فرارسیدن سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ را به فعالان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت استان تبریک گفته و بابت تمام کوشش‌های صادقانه شما سپاسگزارم.

وی با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در جامعه بسیار سازنده است، ادامه داد: هرچه در حوزه آموزش و پرورش هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری مطلوب و ضروری است.

استاندار سمنان تصریح کرد: در زمینه نوسازی، تجهیز و مقاوم‌سازی مدارس و راه‌اندازی مدارس جدیدالتأسیس، استان سمنان با مشارکت خیران بسیار خوب عمل کرده است.

هاشمی با بیان اینکه ۱۵ پروژه آموزشی و پرورشی در استان سمنان طی این آیین به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در زمینه تولید محتوا و ارتباط‌گیری مدیران مدارس با دانش‌آموزان نیز در این استان اقدامات به‌خوبی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق تأکیدات رئیس جمهور در خصوص افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش و به‌ویژه در مدارس استان سمنان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار سمنان گفت: نهاد خانواده و آموزش و پرورش ۲ بازوی توانمند و ضروری برای تعلیم و تربیت نسل آینده کشور هستند که نیاز است تعامل و ارتباط این ۲ با یکدیگر بیش از پیش تقویت شود.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501457

مهمترین اخبار ایران و جهان: