نیوز سیتی!
04 مهر 1402 - 20:46

پیگیری مشکلات صنعتگران در نشست نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: بحث ورود و خروج ارز و مشکلات سرمایه‌گذاران و صنعتگران در جلسات نمایندگان ولی‌فقیه در کشور مطرح شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در نشست مشترک رئیس و اعضای هیأت مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله بهجت (ره) همواره بر این نکته تأکید داشتند که ما در محضر حضرت ولی عصر (عج) قرار داریم و هر گونه اعمال، رفتار و گفتار ما مورد نظارت و رصد ایشان است.

وی بیان کرد: در جلسات نمایندگان ولی‌فقیه در کشور، بحث ورود و خروج ارز و مشکلات سرمایه‌گذاران و صنعتگران مطرح شده و انتقال یافته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان تصریح کرد: نظرات کارشناسی حوزه تخصصی اقتصاد در سطح استان بررسی و عنوان شده و باید به مرکز کشور انتقال داده شود.‌

مطیعی بیان کرد: امروز سرمایه‌گذاران و صنعتگران، افسران جنگ اقتصادی کشور هستند و واگذاری امور به بخش خصوصی، موجب کاهش تولی‌گری و افزایش نظارت دولت خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه بسیاری از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی استان دستی در کار خیر دارند و در این زمینه از هیچ قدمی فروگذار نمی‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: امیدواریم شاهد تحرک و پویایی بیش از پیش بخش اقتصاد کشور بوده و با همکاری تولیدکنندگان شاهد رفع مشکلات باشیم.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1516757

مهمترین اخبار ایران و جهان: