نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 07:53

کشف ۴۲۰ لیتر بنزین قاچاق توسط یگان امداد اردستان

اردستان-فرمانده انتظامی اردستان از توقیف دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، کشف ۴۲۰ لیتر بنزین قاچاق و دستگیری سه نفر متهم توسط مأموران یگان امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی صادق زاده شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از قاچاق سوخت، مراتب از طریق مرکز فرماندهی و کنترل به یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی ابلاغ شد.

وی افزود: در این راستا مأموران یگان امداد شهرستان اردستان در حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی موفق شدند دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل سوخت قاچاق را متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار ۴۲۰ لیتر بنزین قاچاق را کشف و ضبط و به همراه سه نفر متهم به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ صادق زاده تصریح کرد: هر دو خودرو در پارکینگ متوقف، بنزین قاچاق مکشوفه تحویل نماینده شرکت نفت و متهمین نیز جهت تعیین تکلیف تحویل مقامات قضائی داده شدند.

وی تاکید کرد: پلیس در راستای اجرای مأموریت‌های خود از هیچ کوششی دریغ کرد و با افرادی که اقدام به قاچاق سوخت و کالا می‌نمایند به صورت جدی برخورد می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482357

مهمترین اخبار ایران و جهان: