نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 13:16

طرح سلامت در روستاهای بخش مرکزی گناوه اجرا می‌شود

گناوه- بخشدار مرکزی گناوه گفت: طرح سلامت روستایی با محوریت آموزش و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی در روستاهای بخش مرکزی گناوه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح سلامت روستایی در روستاهای بخش مرکزی گناوه در حال اجراست و این طرح در تمام روستاهای بخش مرکزی با هدف آموزش و درمان روستاییان اجرا می‌شود.

بخشدار مرکزی گناوه افزود: این طرح در روستای محمدصالحی شهرستان گناوه اجرا شده و در مرحله اول این طرح پزشک متخصص قلب و عروق به صورت رایگان بیماران را ویزیت کرده است که در مراحل بعد نیز پزشکان متخصص دیگری ویزیت بیماران را انجام خواهند داد.

وی گفت: مجری این طرح گروه جهادی دانشجویی شهید همت و مجمع جوانان دانشجویان است که به صورت رایگان به درمان بیماران می‌پردازند.

بخشدار مرکزی گناوه گفت: این طرح که با محوریت مشاوره، ویزیت رایگان پزشک، آموزش، مراقبت و پیشگیری بهداشتی و پیگیری موارد درمانی و دارویی در روستاها در حال اجرا است و در همه روستاهای بخش مرکزی گناوه به اجرا در خواهد آمد و همه روستاییان می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

عباسی بیان کرد: از دهیاران و رؤسای شوراهای روستایی بخش مرکزی گناوه درخواست می‌شود که با این گروه جهادی همکاری لازم را داشته باشند تا مردم از این طرح بهرمند شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1482957

مهمترین اخبار ایران و جهان: