نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 16:35

کشف 97 کیلو تریاک از یک خودروی سواری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۹۷ کیلوگرم تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر طی عملیات روز گذشته در محورهای مواصلاتی منتهی به پایتخت خبر داد و افزود: در این عملیات از خودروی متعلق به متهمان 97کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات خبر فوق تصریح کرد: در راستای کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به تهران، مأموران این پلیس با انجام اقدامات گشت‌زنی و پایش نامحسوس خودروهای عبوری در بزرگراه‌ها به یک دستگاه خودروی سواری در حال عبور از بزرگراه قم به تهران مشکوک شده و برای بررسی بیشتر راننده و خودرو را تحت نظر قرار دادند.

وی گفت: در نهایت مأموران با هماهنگی مرجع قضائی ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی، موفق شدند در یک عملیات منسجم و دقیق،خودروی متهمان را متوقف کرده و در بازرسی از خودرو مقدار 97 کیلوگرم مخدر تریاک کشف کنند که بنا بر مشهود بودن جرم راننده و سرنشین خودرو نیز تفهیم اتهام شده و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی های فنی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481757

مهمترین اخبار ایران و جهان: