نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 16:04

مجید رحیمی زاده هدایت تیم هندبال سپاهان نوین را برعهده می‌گیرد؟

اصفهان - تیم هندبال سپاهان نوین که پس از انصراف از لیگ برتر هندبال دوباره به لیگ برتر اضافه شده، به دنبال جذب مجید رحیمی‌زاده به عنوان سرمربی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رحیمی‌زاده فصل گذشته همراه با تیم هندبال سپاهان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرد، اما در ادامه برای رقابت‌های قهرمانی آسیا باشگاه سپاهان تصمیم گرفت وسلین وویویچ سرمربی تیم ملی هندبال را به عنوان سرمربی به تیم سپاهان اضافه کند و به مدت یک و نیم فصل با این مربی قرار داد امضا کردند.

وویویچ در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نتایج خوبی کسب نکرد و باشگاه سپاهان تصمیم گرفت قرار داد خود را با این مربی فسخ کند، باتوجه بر اینکه سپاهانی‌ها با مجید رحیمی‌زاده هم به توافق نرسیدند، یک مربی جدید برای هدایت تیم هندبال خود انتخاب کردند. رحیمی‌زاده هم در این مدت طبق توافقاتی که شد هدایت تیم فرازبام دهدشت را در اختیار گرفت.

تیم هندبال سپاهان نوین که پس از انصراف از لیگ برتر هندبال دوباره به لیگ برتر اضافه شده، طبق شنیده‌ها به دنبال جذب مجید رحیمی‌زاده به عنوان سرمربی است که فسخ قرارداد این مربی با تیم هندبال فرازبام دهدشت شایعات حضور رحیمی‌زاده در سپاهان نوین را بیشتر کرده است.

حال باید دید باوجود اینکه یک روز تا شروع لیگ برتر هندبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ باقی مانده است، سپاهان نوین از سرمربی خود رونمایی می‌کند یا خیر.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1481557

مهمترین اخبار ایران و جهان: