نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 21:09

هنیه به پادشاه مراکش تسلیت گفت

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، با ارسال نامه‌ای جان‌باختن شماری از مردم مراکش در پی زلزله شدید این کشور را به پادشاه مراکش تسلیت گفت و برای آسیب‌دیدگان این حادثه آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با ارسال نامه‌ای، جان‌باختن تعدادی از مردم مراکش در نتیجه زلزله شدید شب گذشته در این کشور را به محمد ششم، پادشاه مراکش تسلیت گفت.

هنیه در این نامه بر همراهی ملت فلسطین در کنار ملت برادر مراکش تاکید کرد و از خداوند متعال برای آسیب‌دیدگان این حادثه طلب شفا نمود.

جنبش جهاد اسلامی نیز در پیامی دیگر به قربانیان این زلزله دردناک در مراکش تسلیت گفت و برای تمامی زخمی‌های این حادثه آرزوی بهبودی کرد.

تداوم یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری

شهرک‌نشینان صهیونیست امروز شنبه نیز تعرض‌های خود به فلسطینیان و دارایی‌های آنان را ادامه دادند و به منطقه «خلایل اللوز» در جنوب شرق بیت‌لحم یورش بردند.

منابع محلی گزارش دادند که تعدادی از صهیونیست‌ها در این یورش ضمن حمله به شهروندان فلسطینی، به تیراندازی اقدام کرده‌اند و خانه‌های فلسطینیان را نیز سنگ‌باران کرده‌اند.

شهرک‌نشینان صهیونیست به شهرک «خربه کرمه» واقع در جنوب الخلیل نیز یورش بردند و به فلسطینیان و اراضی آنان حمله کردند. این یورش با حمایت مستقیم نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی انجام شد، اما با مقاومت فلسطینیان مواجه شد و صهیونیست‌ها ناچار شدند از این منطقه خارج شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491813

مهمترین اخبار ایران و جهان: