نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 14:21

زائرین نقاط قوت اجتماع بزرگ اربعین را تبیین کنند

امام جمعه موقت دهاقان گفت: در شرایطی که دشمن در حال بیان مشکلات و نقاط ضعف حرکت عظیم اربعین است، باید زائرین نقاط قوت را بیان کنند چراکه به برکت خون شهدا حرکت در این مسیر تسهیل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از دهاقان، حجت‌الاسلام سید داوود موسوی امام جمعه موقت دهاقان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دهاقان با اشاره به مراتب تقوا اظهار داشت: کمک و یاری مادی و معنوی در کارهای خیر، تقوای اجتماعی است، هرکس باید در حد وسع خود نقش خود را ایفا کند. 


وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین اظهار داشت: هرساله این حرکت، باشکوه‌تر می‌شود، به برکت خون شهدا و ایثار شهدا، حرکت در این مسیر تسهیل شده است. 

موسوی با بیان این‌که کشور عراق میزبانی بسیار خوبی را از زائرین اربعین داشت عنوان کرد: موکب‌هایی که از طرف شهرستان دهاقان در این مسیر حضور داشتند؛ خدمات خوبی را به زائرین ابا عبدالله الحسین ارائه کردند، امید است سال‌های آینده شاهد کمک‌های بیشتری به موکب‌های  شهرستان برای خدمات‌دهی بهتر باشیم. 

امام جمعه موقت دهاقان خطاب به زائرین اربعین حسینی گفت: در شرایطی که دشمن در حال بیان مشکلات و نقاط ضعف حرکت عظیم اربعین است، باید زائرین نقاط قوت را بیان کنند، افرادی که می‌خواهند در سال‌های آینده مشرف شوند؛ سعی کنند به صورت خانوادگی عزیمت کنند و افرادی هم که از نظر جسمی توان ندارند برای اعزام افراد کم بضاعت مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به قیام خونین ۱۷ شهریور بیان کرد: رژیم منحوس پهلوی در پی راهپیمایی مردم در ۱۶ شهریور، روز بعدش را در تعدادی از شهرها حکومت نظامی اعلام کرد و افرادی که در راهپیمایی حضور داشتند را گلوله‌باران کرد، رژیم صهیونیستی نیز از این مسأله حمایت کرد. 

پایان پیام/۶۳۱۲۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489957

مهمترین اخبار ایران و جهان: