نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 10:55

طرح های گازرسانی روستایی در سرخه به بهره برداری رسید

سرخه - نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس از افتتاح طرح های گازرسانی به روستاهای سرخه خبر داد و گفت: تامین گاز در زمره مطالبات مردم روستاهای این شهرستان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلرو صبح چهارشنبه در نشست افتتاح همزمان طرح‌های هفته دولت شهرستان سرخه به میزبانی سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای باران سرخه، از افتتاح طرح‌های گازرسانی روستایی در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: توجه به روستاها و مناطق محروم در زمره ویژگی‌های دولت است.

وی ضمن قدردانی از اجرای طرح‌های گازرسانی روستایی شهرستان سرخه، ابراز کرد: گازرسانی روستاهای این شهرستان در زمره مهمترین مطالبات مردم بود که با پیگیری‌های انجام شده شاهد رفع این دغدغه مردم بودیم.

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس همچنین گفت: گره گشایی از زمین سور سامان و آماده سازی این مهم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سرخه از دیگر دستاوردهای دولتمردان استان سمنان در دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

گلرو مقوله تأمین آب را نیز در زمره دیگر دغدغه‌های مردم حوزه انتخابیه سمنان دانست و تاکید کرد: با همراهی دولت و مجلس، پیگیری‌ها و اقدامات خوبی برای تأمین آب مورد نیاز مردم به خصوص در سرخه صورت گرفته است.

حجت الاسلام نطنزی امام جمعه سرخه نیز در این مراسم و در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته توسط دولت، تا ۹۵ درصد مشکل آب شهرستان حل شده است، گفت: شاهد هستیم با پیگیری‌های صورت گرفته مسائل مرتبط با اراضی مسکونی نیز برطرف شده که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه بالاترین عبادت، خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم است، رقابت در خدمتگزاری برای مردم، یکی از مصادیق رقابت ارزشمند است، تاکید کرد: ثواب گره گشایی از کار مردم مساوی با یک تا هزار حج و عمره مقبول است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476557

مهمترین اخبار ایران و جهان: