نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 22:55

وحدت و تعامل همه جانبه بین مردم و مسئولین رمز عبور از مشکلات است

شازند-استاندار مرکزی گفت:وحدت و تعامل همه جانبه بین مردم و مسئولین رمز عبور از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر سه شنبه و با حضور استاندار مرکزی پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) شهر آستانه با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال افتتاح و زیر بار ترافیکی قرار گرفت.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین گفت: مجموعه‌های شورایی به ویژه نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای شهر درکنار مجموعه دستگاه‌های اجرایی کمک کردند تا در هفته دولت امسال تکاپو و حرکت خوبی را شاهد باشیم.

وی افزود: باید با وحدت، همدلی و تعاملی بیش از پیش آنچه به مردم بدهی داریم را بپردازیم و در جهت افزایش رضایتمندی گام برداریم.

استاندار مرکزی ادامه داد: اگر مردم در کنار دولت قرار نگیرند هیچ گامی را نمی‌توان برداشت و هیچ دولتی موفق نخواهد شد اگر می‌بینیم دولت در حال حاضر در حوزه سیاست خارجی و اقتصاد بین‌الملل موفقیت‌هایی را کسب کرده مرهون این است که مردم در کنار دولت بودند و در خط مقدم مواجهه با استکبار جهانی حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در ایام اربعین حسینی ۸۵ موکب توسط موکب داران استان فعال است که ۳۰ موکب در داخل استان و ۵۵ موکب در مسیر پیاده‌روی اربعین، نجف، کربلا و سامرا مستقر هستند.

مخلص الائمه بیان کرد: فعالیت‌های مواکب عموماً از محل کمک‌های مردمی است و ستاد اربعین استان صرفاً وظیفه آماده‌سازی زیرساخت‌ها و کنار هم قراردادن ظرفیت‌ها را بر عهده دارد.

وی خاطر نشان کرد: از ورودی‌های استان مرکزی در شهرستان زرندیه و مسیر ورودی به اراک تا خروجی‌های استان، مواکب خدمات بسیار خوبی را به زائرین ارائه می‌دهند تا با آرامش خاطر به سمت مبادی خروجی حرکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476013

مهمترین اخبار ایران و جهان: