نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 16:57

اجرای تمهیدات ترافیکی اجتماع جاماندگان اربعین حسینی در البرز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی در آیین برگزاری هرچه باشکوه تر اجتماع جاماندگان اربعین حسینی دراین استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حمدلله رحمتی پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: تمهیدات ترافیکی در سطح استان به منظور روان سازی و تسهیل در عبور و مرور به ویژه در محدوده اجرای مراسم، اماکن متبرکه و امامزاده‌ها، مساجد و تکایای این استان اجرا می‌شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده مقرر شد مسیرهای برگزاری بزرگترین تجمع از آستان مقدس امامزاده حسن(ع) تا امامزاده محمد(ع) و ازمیدان حصارک به سمت خیابان بهشتی، خیابان انقلاب تا امام زاده محمد(ع ) خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کرد: برای سهولت تردد شهروندان مسیرهای جایگزین که در مسیر شمالی میدان کرج، خیابان شید بهشتی، میدان شهدا، خیابان شرع پسند، بلوار طالقانی شمالی، پل آزادگان، خیابان مطهری، فلکه اول رجایی شهر و در مسیر جنوبی نیز در محدوده های تقاطع مصباح، هفت تیر، بلوار دانش آموز، درختی، تقاطع گلزار، بلوار شهید ایرانی، بلوار حصارک و میدان حصارک و بالعکس پیش بینی شده است.

وی یادآورشد: تردد وسایل نقلیه در تقاطع های غیر هم‌سطح در طول مسیر پیاده روی به منظور ارتباط جنوب و شمال شهر کرج اعم از روگذر طالقانی در بلوار آیت الله طالقانی، زیرگذر میدان سپاه در بلوار جمهوری و پل سه راه رجایی شهر امکانپذیر است.

رحمتی پور از عزاداران خواست ضمن همکاری لازم با پلیس، وسیله نقلیه خود را در محل‌های ممنوع و اطراف محل برگزاری مراسم عزاداری متوقف نکنند چرا که سبب افزایش تراکم و بروز گره‌های ترافیکی خواهد شد.

این مقام انتظامی ضمن توصیه به شهروندان برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، گفت: ماموران پلیس راهور البرز اعم از پاس‌های پیاده، تیم‌های موتورسوار و خودرویی در مقابل امامزاده‌ها، حسینه‌ها، مساجد و تکایا مستقر خواهند بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1486957

مهمترین اخبار ایران و جهان: