نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 15:15

نقش بازاریان در مقابله با جنگ ترکیبی برجسته است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ما امروز در جنگ ترکیبی قرار داریم، گفت: توقع ما از بازار به عنوان یک ستون در جنگ ترکیبی این است که حبیب‌الله باشند.

 گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در همایش بازاریان و اصناف لرستان با اشاره به اینکه امروز در جنگ ترکیبی قرار داریم، اظهار کرد: توقع ما از بازار به عنوان یک ستون در جنگ ترکیبی این است که حبیب الله باشند.

وی با بیان اینکه دشمنان سال گذشته در جریان اغتشاشات دنبال این بودند که بازار را تعطیل و به سمت اعتصاب بکشانند، افزود: اما بازار مقاومت کرد و تسلیم نشد، چون ما با یک‌ بازار روشن و همراه مواجه بودیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جنگ ترکیبی دشمن در سال گذشته یک جنگ در فضای ذهن، قلب و ادراک مردم به ویژه جوانان و نوجوانان بود، اما ما از این جنگ هم به خوبی عبور کردیم.

سردار کشکولی به علت روی آوردن جنگ ترکیبی دشمن در سال گذشته از زبان خود آنها، اشاره کرد و گفت: افزایش اقتدار دفاعی کشور در سطح منطقه و بین المللی، از دست دادن هژمونی و سلطه دشمن و تضعیف روز به روز صهیونیست، ناکارآمدی تحریم‌های اقتصادی علیه کشور و در نهایت جلوگیری از رشد و پیشرفت خیره کننده ایران عمده ترین دلیل جنگ ترکیبی دشمن بود.

وی بیان کرد: رهبری، مدارس و دانشگاه، ذهن جوانان و نوجوانان، زنان، ورزشکاران و بازاریان نقاطی بودند که دشمن در جنگ ترکیبی به آن حمله کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع لرستان خاطرنشان کرد: چالش‌های اقتصادی و معیشتی، اثرات تهاجم فرهنگی در جوانان، ناکارآمدی در حل مشکلات که به همه ما از دولت گرفته تا مجلس مربوط می‌شود و لجام گسیختگی قیمت‌ها و سرسام آور بودن هزینه زندگی از موارد موثر در جنگ ترکیبی دشمن است.

سردار کشکولی تاکید کرد: اما در مقابل این چالش‌ها ما با مردم با تجربه، بصیر و مقاوم روبرو هستیم و همین خود بازار را حفظ می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466413

مهمترین اخبار ایران و جهان: