نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 11:43

افتتاح دبستان ۶ کلاسه در سمنان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: دبستان ۶ کلاسه ابتدایی در سمنان با اعتباری هفت میلیارد و ۵۰۰ تومان افتتاح شد و از اول مهرماه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیرحسین قزوینیان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دبستان دخترانه مشارکتی ۶ کلاسه (دوره ابتدایی) پنج‌تن آل عبا (ع) در بلوار حکیم الهی سمنان اظهار کرد: یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی را گرامی داشته و از مشارکت خیران ارجمند، ضمیری و رادمهر تقدیر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: دبستان دخترانه پنج‌تن آل عبا در سه طبقه با یک هزار و 560 متر زیربنا و ۶ باب کلاس درس احداث شده است و از اول مهرماه سال ۱۴۰۲ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احداث شده است که قیمت روز و واقعی این طرح در حال حاضر بالغ بر ۲۰‌ میلیارد تومان خواهد بود.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این آیین با قدردانی از خیران ارجمند ضمیری و رادمهر و تمامی کسانی که در احداث این بنا تلاش و کوشش کردند، گفت: به نحو شایسته از این فضای آموزشی و به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

وی گفت: احداث این بنا و استفاده دانش‌آموزان در راستای دانش و علم‌آموزی، یقیناً باقیات و صالحات برای خیران ارجمند خواهد بود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465957

مهمترین اخبار ایران و جهان: