نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 14:01

شهرک صنعتی آب باریک مشکل تامین زیرساخت ندارد

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی آب باریک زرقان نخستین شهرک صنعتی در استان و یکی از قدیمی ترین شهرک های صنعتی کشور محسوب می شود، گفت: این شهرک صنعتی به‌عنوان قدیمی ترین شهرک صنعتی استان فارس دارای تمامی امکانات زیرساختی است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در نشست مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با شرکت خدماتی اب باریک ضمن بررسی مشکلات مطرح شده توسط هیات مدیره این شهرک صنعتی، دستوراتی در راستای رسیدگی به این مشکلات صادر شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی آب باریک زرقان نخستین شهرک صنعتی در استان و یکی از قدیمی ترین شهرک های صنعتی کشور محسوب می شود، گفت: این شهرک صنعتی به‌عنوان قدیمی ترین شهرک صنعتی استان فارس دارای تمامی امکانات زیرساختی است و مشکل تامین  زیرساخت ندارد.

هاشمی با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی آب باریک به شرکت خدماتی به‌عنوان تشکل منتخب صنعتگران، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حفظ و نگهداری و از تاسیسات شهرک صنعتی برهمکاری به منظور رفع برخی نواقص تاکید کرد.

وی ارتقای وضعیت تصفیه خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحدهای تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به منظور انجام عملیات پیش تصفیه در واحدهای صنعتی، اصلاح  بخشی از شبکه آب وانتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و برگزاری کلینیک های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای راکد باهدف فعالسازی و ارتقای وضعیت تولید را از برنامه های مهم در این شهرک صنعتی اعلام که برخی از آنها توسط شرکت خدماتی و برخی دیگر با همکاری و حمایت  شرکت شهرکهای صنعتی فارس انجام می شود.

وی افزود: این شهرک صنعتی با 32 هکتار مساحت دارای 22.5هکتار اراضی صنعتی است که این اراضی در قالب  123 قرارداد به متقاضیان واگذار شده که از این تعداد 90 واحد صنعتی و تولیدی با 1750 نفر اشتغال موفق به بهره برداری شده اند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1492957

مهمترین اخبار ایران و جهان: