نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 14:34

کشف 1.8 تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان

فرمانده انتظامی سرایان از کشف یک تن و 800 کیلو گرم پیاز زعفران قاچاق و توقیف یک وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز حوادث خراسان جنوبی کشف ۱.۸ تن پیاز زعفران قاچاق در سرایان و بیش از ۸۸ کیلو تریاک در زیرکوه را مرور می کنیم. 

 سرهنگ مهدی شکوهی راد، فرمانده انتظامی سرایان امروز به رسانه ها اعلام کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

وی افزود: ماموران در بازرسی از وانت نیسان، یک تن و ۸۰۰ کیلوگرم پیاز زعفران قاچاق که به صورت غیر مجاز حمل می شد کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا برنظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۱۳۵ میلیون ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی سرایان با بیان این که در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود. 

کشف ۸۸ کیلو تریاک در زیرکوه  

سرهنگ حسین آصفی، جانشین فرمانده انتظامی زیرکوه هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان  در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی این شهرستان به یک موتورسیکلت که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر با علائم هشدار دهنده به راکب آن دستور ایست دادند. 

وی افزود: راکب موتور سیکلت به محض مشاهده پلیس از محل متواری شد که مأموران موتورسیکلت را تعقیب و در نهایت راکب، موتورسیکلت را رها و به سمت ارتفاعات متواری و از دید مأموران خارج شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه بیان داشت: مأموران در بازرسی از موتورسیکلت رها شده ۸۸ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک کشف کردند. 

سرهنگ آسفی با اشاره به این که مأموریت در خصوص دستگیری متهم متواری شده ادامه دارد خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. 

پایان پیام/۶۹۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1478913

مهمترین اخبار ایران و جهان: