نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 05:48

رودان با ۱۰۰ طرح عمرانی و خدماتی به استقبال هفته دولت می رود

فرماندار رودان گفت: در هفته دولت ۱۰۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۲۷۴ میلیارد تومانی در این شهرستان کلنگی زنی و افتتاح خواهد شد.

عبدالرضا سالاری فرماندار رودان عصر امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رودان اظهار داشت: این طرح ها در ۱۲ فصل آموزش، انرژی، ارتباطات و فناوری، حمل و نقل، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت، دین و مذهب، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، عمرانی شهری و روستایی، ورزش، صنعت و منابع آب می باشد.

وی افزود: در این میان فصل مسکن، عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۹۶ میلیارد تومان بیشتر اعتبار را به خود اختصاص داده است و پس از آن فصل انرژی و حمل و نقل در جایگاه های دوم و سوم ایستاده اند.

سالاری خاطر نشان کرد: در این هفته ۱۱ طرح در شهر رودان، ۳۸ طرح در بخش مرکزی، ۲۰ طرح در بخش رودخانه، ۱۱ طرح در بخش بیکاه و ۲۰ طرح نیز در بخش جغین مورد افتتاح و کلنگ زنی قرار می گیرد.

فرماندار رودان در پایان از آبرسانی به جغین شمالی، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه همت پاسفید جغین، کلنگ زنی پل اسلام آباد، مرکز جامع سلامت روستای سید سلطان محمد، آسفالت معابر شهری و روستایی، افتتاح  ۵  زمین چمن مصنوعی محله ای، طرح روشنایی محور اصلی فاریاب به رودان، پایش تصویری روستاهای غیبی، زیارت و فاریاب به عنوان برخی پروژه های شاخص هفته دولت در رودان یاد کرد.

پایان پیام/88059

منبع: فارس
شناسه خبر: 1465513

مهمترین اخبار ایران و جهان: