نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 15:40

واگذاری زمین رایگان قانون جوانی جمعیت به ۴۵۰ خانوار سمنانی

استاندار سمنان گفت: تاکنون به ۴۵۰ خانوار واجد شرایط در استان سمنان زمین رایگان در قالب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ظهر امروز در آئین افتتاح نخستین مرکز تخصصی نفس استان سمنان اظهار کرد: رفع مشکل کمبود و پیری جمعیت در این استان و بهبود نرخ فرزندآوری و ساماندهی شاخص‌ها در این بخش، نیازمند یک عزم جدی و همگانی توسط تمامی اقشار مردم است.

وی ادامه داد: بسته‌های تشویقی بسیار متنوعی در دولت سیزدهم، در راستای تحقق و اجرای مطلوب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در نظر گرفته شده است.

استاندار سمنان افزود: تا به امروز در راستای توجه به امر جوانی جمعیت و افزایش نرخ فرزندآوری، به ۴۵۰ خانوار واجد شرایط در استان سمنان زمین رایگان در قالب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده واگذار شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی طرح مردمی نفس،‌ نجات فرزندان سقط و پیشگیری از سقط جنین در استان سمنان توسط سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان امری بسیار ارزنده است.

وی گفت: بیش از ۷۰۰ قلم کالا و جهیزیه در استان سمنان توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای تسهیل در امر ازدواج جوانان زیرپوشش این نهاد طی هفته جاری اهدا شد.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520457