نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 10:42

امنیت پایدار نظام جمهوری مرهون خون پاک شهداست

فرمانده انتظامی ایلام گفت: امنیت پایدار نظام جمهوری مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام صبح شنبه در صبحگاه مشترک نیروی های مسلح ایلام گفت: در راستای اعتلای نظام اسلامی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یکی از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه صبحگاه مشترک نمادی از اقتدار نیروهای مسلح است، افزود: امنیت پایدار نظام جمهوری مرهون خون پاک شهدا و مجاهدت نیروهای نظامی و انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: مردم و مسئولین نیز با همکاری و تعامل خود با دستگاه قضا نقش مهمی در این رابطه داشته اند.

سردار سلمانی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین ارگان هایی که در راستای این امنیت پایدار همکاری قابل توجهی با نیروهای انتظامی دارد شورای تامین استان است که از این نهاد انقلابی تقدیر و تشکر می کنیم.

این مقام نظامی با تاکید بر اینکه، اربعین به عنوان شاخص فرهنگی، استان ایلام را از دیگر استان‌های کشور متمایز کرده است، گفت: این همایش بزرگ در سال جاری با مدیریت خوب مسئولان ارشد استان برگزار شد.

وی با عنوان اینکه، بیش از نیمی از زائرین اربعین حسینی از مرز مهران عبور کردند و این همایش بدون هیچ مشکی انجام گرفت، تصریح کرد: فراجا در راه تامین امنیت در کشور، شهدای زیادی را تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صبح امروز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی با حضور استاندار ایلام، جمالی معاون عمرانی وزیر کشور، قنبری تحلیلگر و پژوهشگر برجسته کشور و عضو هیات علمی دانشگاه، معاونین استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در ستاد انتظامی استان ایلام برگزار شد.
 
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530013

مهمترین اخبار ایران و جهان: