نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 17:10

بازدید وزیر بهداشت از 2 پروژه عمرانی در بیمارستان نمازی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر امروز خود به شیراز، از پروژه‌های مرکز تصویربرداری و مرکز درمان سرطان بیمارستان نمازی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، «بهرام عین اللهی» که از ابتدای صبح امروز، نهم شهریور، در راس هیاتی از معاونان و مدیران وزارت بهداشت و به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به استان فارس سفر کرده است، در ادامه این سفر یک روزه، در بیمارستان نمازی شیراز حضور یافت.

وی در بازدید از پروژه ساخت مرکز تصویربرداری این بیمارستان، روند پیشبرد این پروژه که با سه هزار و 133 مترمربع، ساخت آن از سال 1401 آغاز شده است را مورد ارزیابی قرار داد.

این پروژه عمرانی که برای ساخت آن 700 هزار میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده، هم اکنون با 25درصد پیشرفت فیزیکی، در مرحله اجرای دیوارچینی قرار دارد.

دیگر پروژه مورد بازدید وزیر بهداشت و هیات همراه در این برنامه، ساختمان مرکز درمان سرطان بیمارستان نمازی بود که ساخت آن در سال جاری، با متراژ 6 هزار و 885 مترمربع آغاز شده و هم اکنون با پنج درصد پیشرفت فیزیکی، در مرحله اجرای فوندانسیون قرار دارد.

برای ساخت این پروژه، 750هزار میلیون ریال اعتبار پیش بینی شده است.

«محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس و دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این برنامه وزیر بهداشت و هیات همراه نماینده دولت را همراهی می کردند.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479157

مهمترین اخبار ایران و جهان: