نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 17:23

نوع رفتار و برخورد کارمندان در رضایت جامعه تأثیرگذار است

همدان- امام جمعه همدان گفت: نوع رفتار و برخورد کارمندانی که در ارتباط مستقیم با مردم هستند، نقش مهمی در رضایت‌مندی یا عدم رضایت در جامعه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از مدیران و فرماندهان بسیج ادارات استان همدان اظهار کرد: نوع رفتار و برخورد کارمندانی که در ارتباط مستقیم با مردم هستند، نقش مهمی در رضایت‌مندی یا عدم رضایت در جامعه دارد.

وی افزود: بسیج ادارات ظرفیت خوبی است که بتوانیم برخی ساختارهای موجود را اصلاح کنیم اگر پس از حذف مجموعه‌ای با اختلال در دستگاه مواجه شویم، یعنی این مجموعه مثمر ثمر و موفق بوده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در عرصه فرهنگ خدمت‌رسانی صادقانه و دلسوزانه در ادارات با مشکلاتی روبرو هستیم، گفت: خیلی از نیروها و کارمندان، دلسوزانه، مردم را عیال الله می‌دانند، اما در بخشی نیازمند تبیین فرهنگ خدمت رسانی دلسوزانه هستیم.

آیت‌الله شعبانی‌موثقی خاطرنشان کرد: این نگاه اخلاقی نیست که بگوییم چون مجبورم باید کار ارباب رجوع را انجام دهم مراقب نفوذی‌ها و کسی که خدمت نمی‌کند و بنای آزار و تخلف دارد، باشید.

امام جمعه همدان عنوان کرد: مهم‌ترین کار فرهنگی، شناسایی زیر ساخت‌های غلط و فساد انگیز و اصلاح آن است گاهی اقدامی بدون بررسی انجام می‌شود که معضلاتی را در پی دارد و سپس از دیگر دستگاه‌ها می‌خواهند تا با این معضل و آسیب مقابله کنند نیروهای کار بلد، شناسایی و حمایت شوند و این شما هستید که باید به دنبال نخبگان بروید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469957

مهمترین اخبار ایران و جهان: