نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 15:46

۱۵۳ کیلوگرم تریاک و حشیش در نائین کشف شد

اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان نائین از دستگیری ۲ سوادگر مرگ و کشف ۱۵۳ کیلو مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش در عملیات هماهنگ مأموران پلیس خبر داد.

سرهنگ هادی کیانمهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با انجام اقدامات تخصصی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل و جابه جایی محموله مواد افیونی توسط ۲ قاچاقچی با ۲ دستگاه خودرو سواری مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه گفت: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان نائین، سرانجام ۲ خودرو پراید و پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین تصریح کرد: در نهایت در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودروهای حامل مواد افیونی توقیف و در بررسی دقیق از آنها ۸۸ کیلو حشیش و ۶۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودروها جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کیانمهر با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو، دستگیری ۲سوداگر مرگ و کشف ۱۵۳ کیلو مواد افیونی در عملیات مأموران پلیس این فرماندهی افزود: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و مقابله با سوداگران مرگ از مأموریت‌های اصلی این فرماندهی بوده و پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود برسند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469713

مهمترین اخبار ایران و جهان: