نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 10:19

۲۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می شود

شاهرود- فرماندار شاهرود گفت: طی هفته دولت دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود که نشان از توجه جدی دولت به توسعه منطقه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های هفته دولت شهرستان شاهرود به میزبانی سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افتتاح و کلنگ زنی دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه ۲۴ پروژه اقتصادی طی روزهای هفته دولت در شاهرود به بهره برداری می‌رسد که نزدیک ۱۰۰ شغل تنها در همین طرح‌ها ایجاد خواهد شد، افزود: مجموع اعتبارات طرح‌هایی که به بهره برداری می‌رسند ۷۰۰ میلیارد تومان است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در طرح‌های هفته دولت تمام نقاط شهرستان دیده شده است، ابراز کرد: پراکندگی بسیار خوبی چه از بابت موضوعی و چه اعتباری در طرح‌های هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود لحاظ شده است.

جلالی با بیان اینکه بسیاری از اعتبارات پروژه‌های کنونی شهرستان شاهرود از محل سفر رئیس جمهور تأمین شده است، گفت: شهرستان شاهرود برای سفر قریب الوقوع دوم رئیس جمهور به استان سمنان آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه ۱۷۶ پروژه عمرانی طی روزهای هفته دولت سال جاری در شاهرود افتتاح می‌شود، افزود: امروز با حضور مسئولان شاهد کلنگ زنی و افتتاح چند طرح عمرانی و همچنین اقتصادی در شهرستان خواهیم بود.

جلالی همچنین از برپایی میز خدمت برای مراجعه مردم و رفع مشکلات و دغدغه‌های اقشار مختلف به عنوان یکی از برنامه‌های هفته دولت در شهرستان شاهرود یاد کرد که بسیار مورد استقبال مردم قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470713

مهمترین اخبار ایران و جهان: