نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 21:12

مشکلات باید قبل از ارسال پرونده به دیوان عدالت اداری حل شود

استاندار زنجان با تشریح فراوانی دادخواست‌ها در دیوان عدالت اداری گفت: با پیگیری باید تلاش کرد تا اگر امکان حل این مشکلات قبل از ارسال پرونده به دیوان وجود داشت، موضوع حل و فصل شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس دیوان عدالت اداری برگزار شد، با پربرکت توصیف کردن سفر مسؤولان به استان اظهار کرد: دادخواست‌های مردم از دستگاه‌های اجرایی با تفکیک موضوع را در اختیار دارم که باید بر مبنای این نامه‌ها مکاتبه و پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم بود.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه در آستانه میلاد پیامبری هستیم که نسبت به درد مردم حساس بودند، افزود: مردم شاید مشکلات داشته باشند ولی موضوع این است که ما به عنوان مسؤول باید درد مردم را درد خود دانسته و نسبت به همه دادخواست‌ها احساس مسؤولیت کنیم.
وی بر لزوم توجه به قوانین و انجام کار قبل از رای دیوان عدالت اداری تاکید و تصریح کرد: باید آن قدر دقیق بود که اگر به جای انجام کار توسط مدیر، با رای دیوان کاری انجام ‌شد، به خودمان رای منفی بدهیم.
افشارچی با تشریح فراوانی دادخواست‌ها در دیوان عدالت اداری افزود: با پیگیری باید تلاش کرد تا اگر امکان حل این مشکلات قبل از ارسال پرونده به دیوان وجود داشت، موضوع حل و فصل شود.
همچنین آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه قضات باتجربه و باشرافتی در استان در حال خدمت هستند، افزود: رفع خصومات و اجرای عدالت از دشوارترین و سخت‌ترین اقداماتی است که از اساسی‌ترین دلایل تشکیل نظام و ارسال رسل و انزال کتب است.
پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518213

مهمترین اخبار ایران و جهان: